بالونی به سمت جنگل سرسبز

بلاخره مجبور شدم از یک حقه کوچک استفاده کنم تا این راه بسته را هموار کنم..که در حق نامرد متقلبی مانند ف،درست رفتار کردن مثل ظلم مضاعف بر خودم است. چند روز قبل از فرستادن مدارکم خواب دیدم که یک بالون کوچک از سمت جنگلهای انبوه و سرسبزی به دستم می‌رسد. به نظرم می‌رسد یک جای این بالن مشکل دارد،چیزی مثل دکمه بارانی دخترک روی سقف بالن است که شاید اشکال از آنجا باشد. با تردید بالن را به هوا پرت کردم و خوشحالانه دیدم که آن بالن اوج گرفت و به سمت آن جنگلهای سرسبز روان شد.

و بلاخره روز دوشنبه هفته قبل بالن کوچک آرزوهایم را هوا کردم.

 دو سه روز قبل در رویا دیدم در یک مسیر خیلی ناهموار کوهستانی دوچرخه سواری می‌کنم و به خیلی از موانع برمی‌خورم اما یک مرد فرانسوی که او هم در کنارم سواری می‌کند موانع را کنار می‌زند تا من به راهم ادامه بدهم. در ضمن می‌دانم مسئول پرونده‌ام یک خانم است اما شاید این مرد فرانسوی نماد اداره مهاجرت کبک باشد که تا به حال خیلی خوب با من کنار آمده است و اگر به امید خدا اوضاع همینطوری خوب پیش برود در سال ۲۰۱۳ بلاخره  CSQ عزیزم را دریافت خواهم کرد.انشالا....