‍‍CSQ

به معجزه می‌ماند!

در این شرایطی که قیمت بلیط هواپیما یک دفعه بالا می‌کشد و می‌شود بیشتر از دوبرابر!

و در این شرایطی که دلار سه برابر شده است تو می‌شوی یکی از کاندیدهای تصادفی دریافت ‍‍‍CSQ بدون مصاحبه! خدایا می‌دانستم که داری به من حال می‌دهی ولی نه دیگر تا این حد! حالا می‌فهمم که اگر هر معامله‌ای بکنیم با خودت ده برابر سود یا زیان می‌کنیم بسته به نوع معامله!

هنوز به ف نگفته‌ام ماجرا را و امیدوارم او هم لوس بازیهای همیشگی را درنیاورد و رضایتنامه را امضا کند.انشالله.

هارمونی ؟

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

فال چینی

دیشب فالگیر چینی آمده بود و در حیاط خانه مادری فالم را می‌گرفت. کتاب بزرگی بود که هر صفحه آن با سه نماد شانسی که کنار هم قرار می‌گرفت مشخص می‌شد. وقتی نمادهای فال من مشخص شد و صفحه را باز کرد گفت: از فکر این پسری که دوست داری بگذر. پسر خوبیست اما نمی‌توانی با او به جایی که می‌خواهی برسی. مرد آینده تو یک دنیاست (یا اینکه تو یک دنیا را با او خواهی داشت)
بعد برای خواهرم ح فال گرفت و مردی که در زندگی اوست. کلمه معشوق "غدار" آمد. سعی می‌کردم معنی غدار را برایش توضیح بدهم اما او می‌گفت غدار یعی باغیرت! و من سعی می‌کردم به او معنی واقعی غدار را بفهمانم اما او نمی‌توانست بفهمد! نمی‌خواست بفهمد!

سالهاست که می‌خواهم به او بفهمانم اما او نمی‌تواند بفهمد!نمی‌خواهد بفهمد!
خدایا خواهش می‌کنم به او بفهمان! شاید هم خیلی خیلی دیر شده است برای فهماندن و فهمیدن!